miercuri, 10 noiembrie 2010

.Perioada aceea

Sunt în perioada aia-n care nici modu cum respir nu mă stisface la propria persoană.Şi-mi vine să plâng de draci dar îmi aduc aminte că mi-am jurat să n-o mai fac.Şi-mi vine să înjur tot ce văd în faţa ochilor dar mi-amintesc de educaţia de-acasă care spune clar că sunt fetiţă şi e penibil să-mi bag p***.Şi nici măcar n-am.Şi câte-mi mai vin...

Aleg deci să mai deschid o pagină şi să torn ce mă apasă.Mă declar burlacă cu acte în regulă-nu că n-aş fi fost liberă până acum-doar că,de data asta,am şters orice posibilitate de a ma întoarce la cineva cu care mi-am împărţit viaţa odata.Şi mă simt puţin ciudat,cu dorinţa s-o iau de la zero cu toate.

M-am săturat de persoane care mi se urcă în cap doar pentru că ne cunoaştem de mult timp iar asta le dă dreptul.Când o să am p***,primul lucru pe care o să-l fac cu ea va fi să mi-o bag în drepturile astea ale voastre.
M-am saturat până şi de blogul ăsta,mai bine vă scot pe toţi la o Mirinda,2 sau 3 până faceţi fundul cât al meu de mare şi TOATĂ LUMEA E FERICITĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu